---------------------------------------------------------------------------------------
Шановні батьки,
Дякуємо Вам за допомогу діткам у вивченні англійської мови.Обов'язково включайте їм аудіозаписи та відео. Нехай слухають пісні по декілька раз, це допоможе краще запам'ятати слова та фрази. Заохочуйте дітей прописувати слова, які вивчаються. Але, якщо ви помітите, що дитина втомлена, дозвольте їй відпочити; зараз важливим є не відбити у дітей бажання вивчати англійську мову. Усі слова та фрази ми обов'язково довчимо у школі.
За цим посиланням ви знайдете усі аудіотреки до підручника.
https://drive.google.com/open?id=1Zo8aefQoY6VbzlZhz7mrkai0fbzQ6d4W
26/05-28/05
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Завдання:
- повторити вивчені слова та фрази; переглянути запропоновані раніше відео.
- пограти гру:
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/weather-1
21.05
Тема: Погода
Завдання:
- прослухати слова та текст, навчитися правильно вимовляти та писати слова с.96
- с. 94 -95 WB (виконані вправи за бажанням надіслати своїй учительці на імейл).
19.05
Тема: Дні тижня. Місяці.
Завдання:
- прослухати слова та пісню, навчитися правильно вимовляти та писати слова с.94. (назви днів тижня) - трек 80, 81
- с. 92 WB вправа 2, с.93 вправа 3 (виконані вправи за бажанням надіслати своїй учительці на імейл).
- вивчити усно назви місяців:
https://drive.google.com/open?id=1Zo8aefQoY6VbzlZhz7mrkai0fbzQ6d4W
26/05-28/05
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Завдання:
- повторити вивчені слова та фрази; переглянути запропоновані раніше відео.
- пограти гру:
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/weather-1
21.05
Тема: Погода
Завдання:
- прослухати слова та текст, навчитися правильно вимовляти та писати слова с.96
- с. 94 -95 WB (виконані вправи за бажанням надіслати своїй учительці на імейл).
19.05
Тема: Дні тижня. Місяці.
Завдання:
- прослухати слова та пісню, навчитися правильно вимовляти та писати слова с.94. (назви днів тижня) - трек 80, 81
- с. 92 WB вправа 2, с.93 вправа 3 (виконані вправи за бажанням надіслати своїй учительці на імейл).
- вивчити усно назви місяців:
До уваги батьків.
Код доступу 858850
05/05 - 06/05 Контрольний тест (читання)
Пройдіть за посиланням, введіть код доступу та напишіть власне ім'я та прізвище.
Виконайте тест:
Перше завдання - прочитайте текст та вкажіть чи твердження правильне / неправильне.
Друге завдання - позначте зайве слово (з іншої теми)
05.05 (вівторок) - контроль читання. На даній сторінці буде розміщене посилання на тест, який необхідно пройти протягом дня.
Просимо діток повторити усі слова, які ми вчили; особливу увагу звернути на слова до тем: "Кольори", "Одяг", "Їжа", "Іграшки".
Говоріння
Завдання виконується за бажанням.
Повторити один із текстів розділу 9с (той, який вчили напам'ять), зняти відео, як дитина його розповідає. Відеорозповідь тексту надіслати своєму учителю на електронну пошту.
трек 53 - аудіозапис вправи, для тренування правильної вимови.
Відеозаписи надсилати
allabryn@gmail.com - Алла Вікторівна
morhalochka@gmail.com - Галина Григорівна
30/04
Тема: Дії. Повторення вивченого матеріалу.
Завдання:
- с.90 - прослухати речення, навчитися їх вимовляти; прослухати текст та читати його (трек 75,76);
- повторити слова "Одяг"
Зверніть увагу на утворення запитань та відповідей:
Що ти зараз робиш? - Я зараз ...
What are you doing now? - I am дієслово+ing.
Що зараз робить вона (або він)? - Вона (або він) зараз...
What is she (he) doing now? - She (he) is дієслово+ing.
-----------------------------------------------------------------
28/04
Тема: Одяг
Завдання:
- вивчити слова (усно і письмово) с.88; (трек 73)
- повторити слова попереднього уроку (письмово) та з відео (усно);
- слухати та співати пісню "Хто одягнутий у плаття?" (трек 74), звернути увагу на запитання;
- опрацювати сторінки 11b у WB.
За цим посиланням ви знайдете треки до уроку.
https://drive.google.com/open?id=1Zo8aefQoY6VbzlZhz7mrkai0fbzQ6d4W
-------------------------------------------------------------------------------
21/04 - 23/04
Тема: Одяг.
Завдання:
- вивчити слова усно (відео) та письмово с. 86 SB
Тренувальна вправа:
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Clothes/Clothes_(Matching)_xn476vi
Після проходження виберіть Finish. Потім Check my answers, і ви побачите свій результат.
- вчимося розповідати про те, у що одягнені:
I am (I'm) wearing - я одягнута
He is (He's)wearing - він одягнутий
She is (She's) wearing - вона одягнута
c.84-85 WB - письмово
За цим посиланням ви знайдете треки до уроку.
https://drive.google.com/open?id=1Zo8aefQoY6VbzlZhz7mrkai0fbzQ6d4W
(трек 70 - слова, трек 71- історія)
------------------------------------------------------------------------
07/04 - 09/04
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Завдання:
- с.84 SB читати;
- c.80 WB Ex.2 (письмово);
- повторити написання усіх слів розділу 10.
Запитуємо та називаємо годину:
-----------------------------------------------------------------------
31/03 - 02/04
Тема: Мандрівка містом.
За цим посиланням ви знайдете треки до уроку.
https://drive.google.com/open?id=1Zo8aefQoY6VbzlZhz7mrkai0fbzQ6d4W
Завдання:
с.80 - прослухати слова, навчитися їх правильно вимовляти та писати (трек 61)
с. 80 впр.1- слухати та навчитися читати. (трек 62)
с.81 впр.3 - написати у зошиті слова у множині.
Зверніть увагу:
- Зазвичай ми додаємо закінчення -s : pen-pens
- Якщо слово закінчується на s, ss, ch, sh, x, o додаємо - es :
box - boxes
- Якщо слово закінчується на y, ми цю літеру замінюємо і пишемо -ies : fly - flies
c.81 впр.4 - повторити (вивчити) написання цифр до 20.
с.81 впр.5 - написати запитання та відповіді на них у зошитах:
1. How many flowers are there? There are fourteen flowers.
c.78-79 WB - письмово
Усі письмові роботи у зошитах будуть перевірені після закінчення карантину.
--------------------------------------------------------------------
24/03 - 26/03
Тема: Різновиди музичних інструментів.
За цим посиланням ви знайдете треки до уроку.
https://drive.google.com/drive/folders/1Zo8aefQoY6VbzlZhz7mrkai0fbzQ6d4W?usp=sharing
Завдання:
- с.78 прослухати слова, навчитися їх вимовляти (трек 57)
- слухати та співати пісню (трек 58)
- c.79 впр.2 - вибрати правильні відповідні відповідно до тексту пісні.
- впр.4 - прослухати трек 59 і позначити музичні інструменти , які почули (правильні відповіді - а, с, d)
- у вправі 5 подано зразок запитань та коротких відповідей.
Запитання про одну річ починаються Is there ...? (Чи є...)
Запитання про декілька предметів - Are there...? (Чи є...)
- потренуватися використовувати подані слова та структури у WB c.76-77
Вправа для тренування онлайн:
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/There_is_-_there_are/there_is_there_are_zd3410lp
Після проходження виберіть Finish. потім Check my answers.
Тест для перевірки розуміння структури There is/There are
(виконати до 05.04, при виконанні вказати ім'я і прізвище, щоб можна було виставити оцінку. Можна пройти двічі, але тоді додайте цифру до імені)
https://kahoot.it/
Пін для входу - 0858212
---------------------------------------------------------------------------------------------------
17/03 - 19/03
Тема: Моє місто. Розповідаємо про будівлі у місті.
Завдання: с.76-77 SB усно та відповідні сторінки 10а у WB письмово.
Слова - вивчити усно та письмово.
! Зверніть увагу, якщо йдеться про одну будівлю, речення починаємо з There is a...
якщо про декілька There are ..... s
Відео для вивчення структур There is/There are:
Вивчаємо слова
Відео:
Гра:
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/places-town-1
Гра для повторення слів з теми "Їжа"
https://www.cambridgeenglish.org/learning-english/parents-and-children/activities-for-children/pre-a1-level/s-rw-03-where-is-the/
Під час виконання тесту не можу знайти де ввести прізвище сина!?!?
ВідповістиВидалитиВ кахут не вводиться зазначений пароль!!!
ВідповістиВидалитиВ Kahoot термін виконання обмежений, якщо не вводиться пароль, гра закінчилася.
ВідповістиВидалитиОскільки не всі встигли виконати завдання, гру оновила, буде доступна протягом тижні.
Дякую.
Ми проходимо тест тоді фініш і коли нажимаю на перевірку вчителеві, вискакує пароль або імейл вчителя що там вводити??
ВидалитиПісля проходження виберіть Finish. потім Check my answers.
ВідповістиВидалитиЦе тренувальна вправа, яку не потрібно надсилати на перевірку.
Програма перевіряє відповіді, вказуючи на правильні. Найвищий бал там 10,який відповідає нашій оцінці 12.