Reading is fun!
Календарно-тематичне планування для 4 класу за підручником New Let's Learn English 3
https://drive.google.com/open?id=0B7jaWSHv1x9FaFlRUldSc2Y2N00Календарно-тематичне планування для 11 класу за підручником Solutions Intermediate:
https://drive.google.com/open?id=0B7jaWSHv1x9FVkY2WWdZdFlPTFE
https://drive.google.com/open?id=0B7jaWSHv1x9FRTg3aXVxTnc1Tms
Календарно-тематичне планування для 10 класу за підручником Solutions Intermediate:
https://drive.google.com/open?id=0B7jaWSHv1x9FeHdPVU12Y0Vyems
https://drive.google.com/open?id=0B7jaWSHv1x9FUF9BbnRiZDRpVzg
Календарно-тематичне планування для 1 класу за підручником Tracks 1:
https://drive.google.com/open?id=0B7jaWSHv1x9FNnpUSElKY0J6eG8
Цікавинки з інтернету
Вивчення 3-х форм неправильних дієслів:
Trash Наталка sweep-swept-swept
В чистоті дім keep-kept-kept,
Все тому,що know-knew-known,
Що колись she grow-grew-grown,
Безумовно dream-dreamt-dreаmt
Жити в світі без проблем.
Я в їдальні buy- bought - bought
Very tasty бутерброд
В класі в парту lay – laid - laid
І не міг think- thought - thought
Що мій друже catch – caught – caught.
Комплекс вправ на збагачення
словникового запасу:
1.
Apple у садку висіло
З apricot все гомоніло
А коли червоним стало,
То на teeth мені попало.
2.
Cat ходила в cinema
І ходила недарма,
Бо написано в афіші -
Грають у картині миші.
3.
Foot і ball грали у футбол
Сто голів вони забили
Доки window
не розбили.
4.
Iron хтось у
руки взяв,
Ice
і snow попрасував
Диво, диво-дивина,
То spring до нас прийшла.
5.
Wind по вулиці
літав,
Та у window заглядав:
Кому house підмести,
Кому water принести?
Правильні та Неправильні
дієслова.
За давніх-давен у
царстві Граматики Англійської мови жили-були дієслова. Деякі з них називалися
правильними. Вони все любили робити за правилом. У минулому часі до них
додавалося закінчення – ed. І одразу всім було
зрозуміло, що це дієслово минулого часу. А інші дієслова у минулому часі не
мали закінчення –ed. Все у них виходило не так, як у Правильних , дуже оригінально, і за це
такі дієслова стали називати неправильними. Адже ніяким правилам вони не
підпорядковувалися. Одного разу виникла між Правильними та Неправильними
Дієсловами серйозна суперечка.
- Дивіться,
як зручно! – хвалилися Правильні Дієслова. – Додав закінчення - ed- і ось вам форма минулого часу!
Особливо
були задоволені дієслова : to like – liked – подобатися та to love – loved – любити.
-А у нас
зате всі форми різні!- не поступалися Дієслова: to take – took – брати, to begin – began – починати, to do – did – робити, а також деякі інші.
- Усе у вас
нудно, ніякого польоту фантазії. А у нас стільки різноманітності. Що навіть не
запам’ятаєш одразу!- раділи Дієслова: to fly – flew – літати та to draw – drew – малювати.
- Від цього
в учнів стільки клопоту! Та нічого, зате й ми запам’ятовуємося краще.
- Ні, нас
легше запам’ятати. Адже є правило, - не піддавалися Правильні дієслова. – А ви
не підпорядковувалися ніяким правилам, ніякому порядку. І довго би ще вони
сперечалися, як би їх не примирив Минулий час.
- Усі ви
однаково потрібні в мовлені,- пояснив він суперникам. - Правильні дієслова
учень запам’ятає одразу, знаючи правило. А Неправильні … нічого, пройде час, попрацює – і теж
знатиме на пам'ять. Не сваріться, будь-ласка, без Вас аж ніяк не можна.
Так і
примирилися Правильні та Неправильні Дієслова. Знають – не обходяться без них
ті, хто вивчає англійську мову.
На
закріплення я пропоную учням дати відповіді на таку питання:
1.
Як утворюють форму минулого часу правильні дієслова?
2.
Наведіть приклади таких дієслів, складіть з ними речення.
Чому ці дієслова називають «правильні»?
3.
Як утворюють форму минулого часу неправильні дієслова?
Наведіть приклади таких дієслів, складіть речення з ними. Чому ці дієслова
називаються «неправильні»?
4.
Які дієслова вам легше запам’ятати : правильні чи
неправильні, чому?
Після ознайомлення з казкою доцільно запропонувати учням
утворити форму минулого часу декількох правильних дієслів, а після цього
ознайомити школярів з формами минулого часу деяких неправильних.
Як домашнє завдання прошу школярів намалювати ілюстрацію
до прослуханої казки.
2.Фрагмент уроку у 7 класі з
використанням казки « Активний і
пасивний стан дієслова.»
Казка про пасивний стан.
Жили-були
активні форми дієслів. День і ніч трудились вони, щоб побудувати пристойний
дім: самі носили будівельні матеріали, пиляли,рубали,місили, конструювали,
співали, танцювали, спілкувались і відпочивали. Їм знадобилось близько 15
століть , щоб виріс чотириповерховий будинок з чотирма під’їздами,
шістнадцятьма розкішними квартирами. І назвали вони свій дім «The Active
Voice. Активний стан». А в цей час
пасивні форми дієслів лише спостерігали за будівництвом, але , зрозумівши, що
їм теж десь потрібно жити, не заважали. Вони давали можливість іншим виконувати
роботу, їх не завжди й цікавило кому
саме, був би результат. Ліниві були неймовірно, їх підмети були вкрай пасивні,
тому й табличку зі зворотного боку будинку вивісили : «The Passive Voice. Пасивний Стан».
Великодушні
активні форми віддали частину площі своїх квартир пасивним. Та шість квартир
так і залишились незаселеними пасивними формами.
А в десяти
квартирах поряд з активними живуть і пасивні форми. Але вони не здатні
обслуговувати себе і своїх дітей, їм допомагає дієслово to be зі своїми формами. Заглянемо в
ці десять квартир, ось хто тут живе:
1.
Present
Indefinite Passive: am, is, are + the 3 rd form
2.
Past Indefinite
Passive: was, were + the 3 rd form
3.
Future
Indefinite Passive: will + the 3 rd form
4.
Future-in-the
Past Passive: would + the 3 rd form
5.
Present Continuous
Passive: would be+ the 3 rd form
6.
Past Continuous Passive: was being, were being +
the 3 rd form
7.
Present Perfect
Passive: has been, have been + the 3 rd form
8.
Past Perfect Passive: had been+ the 3 rd form
9.
Future Perfect Passive: will have been+ the 3 rd
form
10.
Future Perfect-in-the- Past: would have been+ the 3 rd form
Основні дієслова
як вибрали для себе третю пасивну форму, так і живуть у ній, не скидаючи ні
капелюха, ні взуття, а «крутяться» за них форми to
be, щоб показати, який час на
вулиці, яка пора року, століття чи ера.
Flats are built
by students. These flats are being built now. Our flat has been built this
year.
3.Фрагмент уроку з використанням казки
«Узгодження часів»
Цю казку можна використовувати у
5-9 класах під час вивчення часів.
Сказання про узгодження часів (The Sequence of
Tenses)
У королівстві
простих речень усе дуже просто. Але якщо будинок стоїть у королівстві
складнопідрядних додаткових речень, дієслова повинні бути надзвичайно уважні й
стежити за королем – дієсловом головного речення. Якщо король діє у
теперішньому чи в майбутньому часах, дієсловам підпорядкованого речення
живеться легко, вони говорять те, що є насправді, у потрібному часі. The King says that he is preparing the battle. The
King asks who will join him. Але якщо король-дієслово стоїть
в одному з минулих часів, це король-тиран. Він вимагає, щоб його піддані
обов’язково стали в один з минулих часів. Дієсловам доводиться розповідати про
свої дії, ніби були вони вже давно. А перекладачам з англійської українською
слід робити поправку на час уперед. Отже, Present Continuous стає Past Continuous. Present Indefinite стає Past Indefinite. Present Perfect стає Past Perfect. Якщо дієслово у
підрядному реченні було в одному з майбутніх часів, цей час стане майбутнім у
минулому, для цього пілот «will» зміниться на «would», а решта дієслівних форм та основні дієслова не бояться короля-тирана і
залишаються такими ж:
Future Indefinite - Future Indefinite - in-the Past.
Future Continuous - Future Continuous- in-the Past.
Future Perfect - Future Perfect-in-the-Past.
Future Perfect Continuous - Future Perfect Continuous-in-the-Past.
Ці часи займають
особливе місце в оселі дієслів. Їм важко рухатись, тому вони не часто фігурують
на королівській сцені: The King told everybody that he was preparing the battle. The King told that he had prepared the battle a year before.
The King asked who would join him. The King said he would be training his soldiers the whole
day the following week.
Якщо мову короля
перетворюємо на непряму, він вимагає,щоб змінились і деякі вказівні займенники,
обставини часу і місця:
this – that
these – those
now – then, at that time
hеre – there
today, tonight – that day, that night
yesterday – the day before
the day before yesterday – two day before
tomorrow – the next day, the following day
the day after tomorrow - two day later
ago - before
next week, month – the following week / month, the week/ month after
План-конспект уроку для 3-4 класу
Easter in Ukraine
Текст для аудіювання.
The
Lion and the Hair
Once a Lion saw a Hare. He caught it
and was going to eat it when a Deer ran by. “That Deer will make me a bigger
dinner,” he said. He let the Hare go and ran after the Dinner. But the Deer
could run very, very fast and the Lion could not catch him.
When the Lion saw, that he could not
catch the Deer, he said, ”I will go back
for the Hare.” The Lion ran back but there was no hare there. “How silly I was!”
he said. ‘I caught a Hare for my dinner but I didn’t eat it. I let it go when I
saw a bigger animal. I wanted too much and now I have nothing.” Moral: It is
sometimes wiser to be pleased with what you have.
Завдання до тексту: https://docs.google.com/document/d/1pO_Jl6vGWgYup80P7ud_jeOzAXjgNU0GX8-1HlXuQcw/edit
За планування спасибі
ВідповістиВидалити